joi, 27 iulie 2023

uSDX SOTA ATU - recenzie clona China


Original - Pagina oficiala

"Din curiozitate, am luat una dintre aceste clone chinezești și am comparat-o cu designul meu original usdx sota atu. Spre surprinderea mea, toate plăcile PCB sunt identice. Mi-au folosit octoband 8 band PA LPF ca standard pentru această versiune. Singura diferență este panoul frontal și panoul de afișare. L-au reproiectat pentru a se potrivi acelor butoane mari. Mai mult, spre surprinderea mea, performanța este similară, ceea ce are sens, deoarece designul pcb-ului este identic cu designul meu original. Spre deosebire de alte clone usdx, nu s-au aventurat pentru a-și proiecta propriile pcb-uri, ceea ce face din această clonă o performanță destul de decentă ca usdx."
Barb, WB2CBA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu