miercuri, 19 octombrie 2022

Placa RF R928 Plus (mcHF)

In urma cu 2 ani am cumparat din China un transceiver R928 Plus (clona mcHF, QRP, multiband). Pentru ca se comporta ciudat, l-am desfacut si am avut surpriza sa gasesc in loc de filtre trece jos cu toruri de ferita, bobine pe inele din plastic. Am reclamat asta vanzatorului iar Alibaba a hotarat sa fiu despagubit dupa returnarea marfii. Pentru ca erau costuri suplimentare si pentru ca chiar imi doream acel aparat, am ajuns la intelegerea cu vanzatorul sa-mi trimita o alta placa functionala. Dupa mai bine de doua luni de asteptare am primit o placa functionala, dar identica cu prima. Din discutiile cu vanzatorul am inteles ca el doar comercializa aparatele. Am refacut la una dintre placi FTJ folosind toruri corespunzatoare si transceiverul este acum perfect functional. Din aceasta intamplare am ramas cu o placa RF functionala, dar cu bobine care ar trebui inlocuite. Daca esti in cautarea unei placi RF pentru acest transceiver, trimite-mi un mesaj. Cu siguranta vom gasi o solutie avantajoasa pentru ambele parti. 
Fotografiile cu placa sunt reale.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu