miercuri, 28 septembrie 2022

QRM Eliminator - montaj finalizat (III)





Am adaugat montajului un LED indicator cu rezistor serie de 910 ohmi pentru limitarea curentului, intrerupator si o dioda in conductie pe plusul alimentarii 
(reduce tensiunea cu 0,6V), pentru protectie la inversarea polaritatii.


Dupa masuratori, am considerat ca asta este cea mai buna amplasare in carcasa:


Pe panoul din spate am adaugat trei mufe BNC, mufa pentru casca mono (PTT) si mufa de alimentare 5,5 x 2,1 mm. Am adaugat plastic topit pe toate piulitele pentru a impiedica slabirea acestora.


Pe panoul frontal am adaugat butoane care mascheaza piulitele de fixare a potentiometrelor. Nu sunt neaparat necesare cadrane cu gradatii pentru reglaje.



Pe partea de jos a carcasei am fixat patru picioare din cauciuc pentru a nu aluneca pe masa de lucru.



In timpul constructiei am utilizat marker, subler, rigla, burghie de diverse diametre, masina de gaurit, tub termocontractabil (am mascat dioda de pe plusul alimentarii si rezistorul de limitare de pe terminalul LED-ului), suflanta cu aer cald, surubelnite, letcon si consumabile, clesti, cutit, foarfeca, banda dubluadeziva, imprimanta.  Am finalizat aparatul in aproximativ 8 ore de lucru. Intre timp l-am si testat, iar rezultatul este remarcabil. Dar asta face obiectul unei viitoare postari...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu