duminică, 19 septembrie 2021

uSDX, All Mode SDR transceiver (V) - 18.09.2021

Mai este de lucru... Trebuie optimizata lungimea cablurilor si asezate cumva sa arate mai profi. Am montat acum doar filtrul de banda pentru 80m. Pentru celelalte nu am inca toruri "6". Am schimbat intrerupatoarele cu unele mai scurte, cele rosii erau lungi si blocau cupla de alimentare. Am adaugat pe panou buton PTT si microfon. Semnalul in casti este suficient de puternic, doar ca este mai comoda auditia in difuzor, asa ca intentionez sa adaug in carcasa un amplificator cu TDA2822 (cablul de semnal se poate vedea in apropierea mufei de RF), dupa ce-l testez in trafic... Astazi i-am "aratat" µSDX-ului un generator de semnal si un "pic" de antena. Sunt placut surprins! 
Continuarea, intr-o postare viitoare.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu