joi, 19 august 2021

ROW-W3690 (II) - Ver. YO8RCD

Am construit acest montaj din curiozitate. Am achizitionat cablajul si carcasa de la roWaves. Nu am gasit conectica potrivita si am adaptat ce-am avut in stoc. La punerea in functiune au fost probleme cu nivelul semnalului generat de VFO. Functionarea pe receptie nu era afectata dar nivelul purtatoarei nu putea deschide tranzistorii finali. Dupa inlaturarea cauzei (T2 - defect) aparatul functioneaza dupa specificatii. Nu am reusit inca sa-l testez in trafic, dar dupa masuratorile de laborator, sunt convins ca voi fi placut impresionat.
Fata de schema originala, am adaugat:
- circuit pentru dezechilibrarea mixerului de emisie, pentru a transmite purtatoare (CW, pin 2 IC2 cu un rezistor de 1kΩ la masa prin manipulator);
- LED rosu pentru a indica trecerea pe emisie (de la +V TX printr-un rezistor de 1 kΩ la masa);
- intrerupator PTT; intentionez sa-i adaug si un microfon pe panoul frontal.
Sunt convins ca nu a fost "stors" tot ce poate acest montaj. Intentionez sa asamblez inca un exemplar intr-o carcasa mai mare, care sa permita adaugarea unor componente in vederea acoperirii intregii benzi de 80m si, eventual, marirea puterii de emisie la 5 - 10W.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu