sâmbătă, 13 ianuarie 2024

CPK-3, "proba de fum"

Cel mai mult imi place la kit-uri faptul ca nu trebuie sa-mi fac griji pentru componente. Vine totul la plic, trebuie doar un ciocan de lipit, fludor, ochi buni, indemanare si rabdare. Astazi am reusit sa montez kit-ul receptorului. Dupa ce l-am alimentat, am constatat ca a trecut si "proba fumului", adica montajul nu scoate fum si-i functional. Rotind usor de cateva ori potentiometrul de schimbare a benzilor am sesizat trecerile printre benzi (se modifica zgomotul din difuzor) si am reusit sa receptionez cu antena telescopica Kiss FM. La masa mea de lucru semnalul este slab, dar chiar si asa sunetul este foarte clar, la calitate FM. Nu ma voi opri aici. Intentionez sa inlocuiesc potentiometrii de acord si schimbare benzi cu altele multitur, sa adaug un amplificator audio de 2-3W si sa incasetez totul pentru a face din acest montaj un aparat functional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu